[vc_row][vc_column][vc_column_text]

رولیک  ضربه گیر Impact Roller

رولیک های ضربه گیر در محل های ریزش مواد قرار می گیرد این نوع رولیک با روکش های لاستیکی باعث مشود آسیبی به سطح رولیک وارد نشود.مهمترین بخش در این رولیک ها جنس رینگ های لاستیکی روکش می باشد و همچنین کلیه ی روکش های لاستیکی این مجموعه از جنس NR-SBR می باشد و سختی این لاستیک ها طبق استاندارد تعریف شده بین SHOOR 65-75 می باشد و. مقاومت این لاستیک ها در برابر گرما تا 200درجه سانتی گراد می باشد.

رولیک ضربه گیر Impact Roller بخاطر سنگینی وزن مواد و همچنین نیروهای وارده همیشه تحت فشار هستند. قطر رینگ لاستیکی رولیک ضربه گیر از قطر لوله رولیک های رفت نوار نقاله تبعیت می کند.
پس از انتخاب قطر رینگ لاستیکی، قطر لوله رولیک ضربه گیر براساس قطر رینگ لاستیکی انتخاب می گردد.

پارامتر های مهم در عملکرد این رولیک ها عبارت اند از:

آب بندی رولیک ها، هم محوری و بالانس بودن، اصطکاک مناسب با نوار نقاله و استاندارد ابعادی مناسب.

مکان قرار گیری رولیک ضربه گیر در محل ریزش مواد به ویژه مواد حجیم با جرم بالا و فواصل زیاد بین ریزش و کانوایر میباشد.

نوع چیدمان آب بندی و ساختمان رولیک های ضربه گیر

قطعات آّب بندی رولیک ها تمام از Nylon6 می باشد، بدنه ی رولیک و هوزینگ های بلبرینگ از جنس فولاد ST-37 بوده و ضخامت آن ها با توجه به طول رولیک ضربه گیر و استاندارد رولمیکا یا درخواست سفارش دهند تعیین می گردد.
شفت از جنس CK-45 بوده و آنالیز شفت نیز بنا به درخواست سفارش دهنده قابل ارائه است.
رینگ های لاستیکی، تماما از جنس NR/SBR بوده و تمام پارامتر های مربوطه نیز قابل آزمایش و تست می باشند.

جداول ابعادی رولیک بر اساس استاندارد های DIN 15207 و ISO 1537 می باشد.

مهمترین بخش در تولید نوع رولر ضربه گیر جنس رینگ لاستیکی و روکش آن میباشد همچنین کلیه روکشهای لاستیکی از جنس NR_SBR بوده و سختی لاستیکها طبق استاندارد تعریف شده بین

رولیک ضربه گیر معمولا رولیک های فلزی هستند که سطح آنها به صورت کامل توسط لاستیک رولیک یا رابر رینگ های تخت پوشانده شده است.
کارخانه رولیک سازی کارارول به عنوان تولید کننده رولیک و سازنده رولیک با به حداقل رساندن تاثیر عوامل انسانی در ساخت ، استفاده از قطعات با کیفیت و به کاربردن حداکثر دقت و حساسیت در تمام مراحل ساخت رولیک های ضربه گیر ، سعی نموده است تا بهترین رولیک ها را تولید و ارائه نماید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”5232,5162,5237″][/vc_column][/vc_row]