تحویل رولیک کارخانه در تبریز

تحویل رولیک کارخانه در تبریز طراحی و ساخت رولیک در کارخانه رول برتر برای یک کارخانه بزرگ صنعتی در تبریز. رولیک ها شامل رولیک فلزی، رولیک ضربه گیر و رولیک رفت و برگشت می باشد. کلیه رولیک ها دارای استاندارد و کارانتی می باشد.

تامین رولیک کارخانه سنگ شمس آباد

تامین رولیک کارخانه سنگ شمس آباد تامین رولیک کارخانه سنگ شمس آباد در رولیک ساری کارارول و در مدت یکماه کاری انجام شد. رولیک ها دارای گارانتی و استاندارد های لازم نیز می باشند.

تامین و تجهیز رولیک کارخانه فولاد

تامین و تجهیز رولیک کارخانه فولاد تامین و تجهیز رولیک کارخانه فولاد در اصفهان، نوع رولیک از نوع ضربه گیر بوده و در تجهیزات انتقال مواد کارخانه استفاده شده است.

ساخت درام شرکت مس

ساخت درام شرکت مس یکی از فعالیت های کارارول تولید انواع درام می باشد. عکس های ذیل مربوط به ساخت درام شرکت مس می باشد، که علاوه بر درام، رولیک نیز تولید شده است.  

تراش و بالانس کردن رولیک تفلونی

تراش و بالانس کردن رولیک تفلونی تراش و بالانس کردن رولیک تفلونی یکی از خدمات تخصصی کارخانه رولیک سازی کارارول می باشد. رولیک بعد از تولید می بایستی تراش و بالانس شود، که این کار در رولیک سازی کارارول به دقت و دقیق انجام می شود. رولیکهای تفلونی از جنس TFT میباشد و در سایزهای […]

رولیک بچینگ

رولیک بچینگ رولیک بچینگ چیست؟برای تولید بتن به مقدار زیاد نیازبه دستگاهی به نام بچینگ میباشد.یکی از مهمترین قسمتهای بچینگ دیگ آن است.در هر دیگ از هشت رولیک استفاده میشودکه چهار عدد  زیرین یا نشیمنگاه و چهار عدد هم رولیک راهنما که برای چرخش بهتر و هدایت کننده آن میباشد.جنس بدنه اصلی این رولیکها از […]