خرداد, 1400 بدون نظر اخبار

قیمت رولیک پلیمری

قبل از بررسی قیمت رولیک پلیمیری ابتدا بایستی تعریفی از رولیک و سپس رولیک پلیمیری داشته باشیم و سپس عوامل تاثیر گذار بر قیمت رولیک پلیمری را با هم مورور کنیم. رولیک در واقع نوعی هرزگرد است که در انواع سیستم های انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد. و رو لیک پلیمیری، این رولیکها با کیفیت درجه یک و با وزنی حدود 50% سبکتر از رولیکهای فلزی، یکی از بهترین نوع از رولیک است.  این مشخصه بدان معنی است که مصرف انرژی در هنگام شروع و پایان عملیات بسیار اندک بوده در نتیجه در مصرف برق کارخانه صرفه جویی می گردد. ضمناً عملیات نصب و نگهداری آسان تر و جلوگیری از صدمات جسمی به متصدی دستگاه و امنیت بیشتر بخصوص در زمانهای تعویض یا نصب رولیکها (در نوارنقاله های بسیار بلند و یا دور از دسترس) و حمل آسان تر و ارزان تر از مشخصه های این قبیل رولیکها می باشد.

رولیک مخلوطی

علاوه بر آن سطح پائین سایش و خوردگی در رولیکها (مقاوم در برابر سایش) تضمین کننده عمر بیشتر این رولیکها بوده و سبب کاهش هزینه نصب و نگهداری آنها در کارخانه می گردد. رولیکهای پلیمری که به خاطر مزایای فراوانش به (King Roller) معروف شده است بسیار سازگار با تسمه ها هستند چراکه لوله های با پوشش HDPE آنها تسمه ها را در مقابل عوامل شیمیایی واکنش نمیدند، زنگ نمیزنند، کاربردهای فراوانی دارند و سرو صدای کمتری تولید می کنند (به دلیل پوشش ترموپلاستیکی جذب صدا). سطح صاف و تمیز این نوع رولیکها مانع جمع شدن مواد روی آنها می شود که این مورد عامل اصلی انحراف تسمه نقاله ها و تخلیه کمتر مواد از روی آنها می شود.

با توجه به توضیحات فوق موارد ذیل در تعیین قیمت رولیک پلیمری تاثیر گذار است.

1- تعداد رولیک سفارش داده شده

2- نوع جنس پلیمر

3- اندازه طول رولیک پلیمیری

4- قطر رولیک پلیمری

شرکت فنی مهندس کارارول، به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح رولیک در ایران، امادگی خود را برای قبول همه نوع سفارش در حوزه رولیک پلمیری اعلام می دارد. برای اخذ قیمت رولیک پلیمری لطفا با ما در ارتباط باشد.

ارسال نظر شما